Kapoenen

Leeftijd:
6 tot 7 jaar (1e en 2e leerjaar)

Toffe spelletjes, vele vriendjes en vriendinnetjes en altijd ambiance verzekerd. Dit is wat je elke zondag kunt verwachten bij de kapoenen.

De vergaderingen gaan door tussen 14 en 17u30 uur op het terrein. Aan variëteit en fantasie komen de leiding van deze tak zeker niet te kort, zo is een ladder een toren en een doos een flitsend ruimteschip, de leiding zijn boze piraten, rare marsmannetjes of zotte wielertoeristen. Het terrein is de ruimte, het slagveld of de woestijn… het kan allemaal.

De kapoenen gaan in de herfst op weekend in ons eigen lokaal. Zo kunnen ze al een eerste keer met de scouts overnachten in een vertrouwde omgeving. In de paasvakantie gaan alle takken samen op paaskamp en in de zomer gaan de kapoenen 5 dagen (4 nachten) mee op tentenkamp, plezier en avontuur verzekerd!

Kreet

Kapoenen!

Kapot hard!

Wet