Startdag

Lieve ouders,

Zondag 20 september van 14u-17u30 gaat de eerste scoutsactiviteit van het jaar door. Door de coronamaatregelen, moeten wij dit anders aanpakken dan normaal. Aangezien we in bubbels van 50 moeten blijven, zouden we de takken op andere plaatsen laten verzamelen. Op deze locatie kunnen de leden ook terug opgehaald worden om 17u30.
Herten: scouts lokalen
welpen: meulestedepark (achter de scouts, links van de waterspiegel)
wolven en givers: achter de scouts, rechts van de waterspiegel
Voor het inschrijvingsgeld (50€ of 10€ sociaal tarief) hebben we liefst dat jullie zoveel mogelijk overschrijven, als dit echter niet lukt mogen jullie het geld dan ook meebrengen. Als de inschrijving betaald is krijg je gratis van ons het jaartekentje!
Voor de uniformen zouden we dan de volgende weken de takken ook apart laten langskomen na de vergadering om dit in orde te brengen. Dan kunnen dassen (8€) en tshirts (12€) aangekocht worden. Dassen zijn verplicht voor alle leden die definitief zijn ingeschreven. Hemden van de scouts kunnen aangekocht worden in de Hopper winkel (Antwerpsesteenweg), dit wordt aangeraden voor wolven en givers maar is niet verplicht.
Herten: 27/9
Welpen: 4/10