Groot Kamp 2021

Joepie we mogen op kamp!

We gaan dit jaar naar Looikesstraat 4 3190 Boortmeerbeek.

We mogen dit jaar in 1 bubbel op kamp. We slapen in tenten, koken buiten en gaan naar de wc op een hudo. Er is geen sanitaire blok, wel een beekje.

We vertrekken

Herten 8-12 juli --> kampbrief

Welpen: 7-12 juli --> kampbrief

Wolven: 5-12juli --> kampbrief

Givers: 3-12 juli --> kampbrief

Heb je nog vragen stuur een mailtje naar scoutsmeulestede@gmail.com.

Belangrijke telefoonnummers om zeker op te slaan.

Marjon +32 492 88 69 46

Lore +32 478 04 76 64

Marie +32 487 38 20 48

Breng zeker de medische fiche in orde van je zoon/dochter. Dit kan door in te loggen op groepsadministratie met het nummer op je lidkaart. Weet je dit niet meer, stuur een mailtje om je login gegevens op te vragen.

Doe zeker een luizen controle voor vertrek en laat aan de leiding weten indien je zoon/dochter luizen heeft. We vermijden graag een luizenplaag op kamp.

Allergieën, ziektes, verzorging,... eender wat, laat dit weten aan de leiding van je zoon/dochter. Zo kunnen we de beste zorgen bieden aan je zoon/dochter op kamp en komen we niet voor verrassingen te staan.

Heb je geen slaapzak of matje? Geen probleem, we hebben reserve materiaal op de scouts, laat dit weten en dan nemen we dit zeker mee.

Vergeet de eerste dag geen lunchpakket en doe dit in een klein rugzakje dat je gemakkelijk zelf kan dragen.

We hebben er alvast super veel zin in!!!!